TOMBOLA Jetten regime.
-
Snelheid
- Man/Vrouw: M
TOMBOLA Jetten regime.
In deze tombola is er wel wat te winnen en wie gaat winnen.
Wanneer gaat het regime Jetten vallen.
ROEPT U MAAR...................
Wanneer gaat het regime Jetten vallen.
ROEPT U MAAR...................
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat_beloof_ik
Re: TOMBOLA Jetten regime.
Het lijkt er op dat je het begrip minderheidsregering niet snapt.
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
-
Snelheid
Dat jij het niet snapt is wel weer duidelijk,ga ook deze draad niet verzieken,

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Tufkah
Een regime is het bestuur of de regering van een land, vaak gebruikt in de context van een niet-democratische, strenge of onderdrukkende heerschappij. Het kabinet Jetten voldoet niet aan deze kwalificatie, dat maakt het bespreken van dit onderwerp ondoenlijk.
In waarheid is er geen leven buiten dit moment.
-
Snelheid
De mensen willen deze regering niet maar ze dringen zich op is er sprake van een regime het heeft er ook alle kenmerken van.Tufkah schreef: Gisteren, 12:12 Een regime is het bestuur of de regering van een land, vaak gebruikt in de context van een niet-democratische, strenge of onderdrukkende heerschappij. Het kabinet Jetten voldoet niet aan deze kwalificatie, dat maakt het bespreken van dit onderwerp ondoenlijk.
Maar de vraag is wanneer gaat dit regime vallen dat is de vraag en meer niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat_beloof_ik
Wie zijn 'De mensen' en welke kenmerken van een regime heb je het over.Snelheid schreef: Gisteren, 12:23De mensen willen deze regering niet maar ze dringen zich op is er sprake van een regime het heeft er ook alle kenmerken van.Tufkah schreef: Gisteren, 12:12 Een regime is het bestuur of de regering van een land, vaak gebruikt in de context van een niet-democratische, strenge of onderdrukkende heerschappij. Het kabinet Jetten voldoet niet aan deze kwalificatie, dat maakt het bespreken van dit onderwerp ondoenlijk.
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
-
Tufkah
Over welke "de mensen" heb je het dan? Ik heb er niks van meegekregen.
In waarheid is er geen leven buiten dit moment.
-
Mullog
Geef eens wat inhoud. Over wie heb je het? Wie vormen een regime, welke ministers zijn fout, is het antidemocratisch?Snelheid schreef: Gisteren, 12:23 ...
Gewoon dat we weten wat je bedoelt met "regime".
-
Snelheid
Leuk dat soort spelletjes ik trap daar niet in;gaat deze draad niet over ;; zie het opschrift van deze draad.Mullog schreef: Gisteren, 16:24Geef eens wat inhoud. Over wie heb je het? Wie vormen een regime, welke ministers zijn fout, is het antidemocratisch?Snelheid schreef: Gisteren, 12:23 ...
Heb je geen zin om te antwoorden de vraag blij hier dan weg.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mullog
Het opschrift heeft het woord "regime". Dat heb ik niet verzonnen, dat heb jij bedacht. Volgens mij hebven we een democratische (minderheids)regering en dat is geen regime. Ik wil graag reageren maar wel op wat je bedoelt, niet op wat je schrijft.Snelheid schreef: Gisteren, 17:32Leuk dat soort spelletjes ik trap daar niet in;gaat deze draad niet over ;; zie het opschrift van deze draad.Mullog schreef: Gisteren, 16:24
Geef eens wat inhoud. Over wie heb je het? Wie vormen een regime, welke ministers zijn fout, is het antidemocratisch?
Heb je geen zin om te antwoorden de vraag blij hier dan weg.
-
Tiberius Claudius
De meerderheid van de kiezers zal zeker niet dit kabinet bedoeld hebben.
Het kan echter best eens lang zitten, want wanneer men het laat vallen geeft Jetten gegarandeerd de schuld aan derden.
Daar niemand graag met De Zwarte Piet wil blijven zitten..........................
Het kan echter best eens lang zitten, want wanneer men het laat vallen geeft Jetten gegarandeerd de schuld aan derden.
Daar niemand graag met De Zwarte Piet wil blijven zitten..........................
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Snelheid
Neen het gaat niet lang duren volgens politiek deskundigen augustus weg en nieuwe verkiezingen de aankomende gemeenteraardsverkiezingen zijn een goede graad meter in deze.Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 18:52 De meerderheid van de kiezers zal zeker niet dit kabinet bedoeld hebben.
VERITAS VOS LIBERABIT.