TOMBOLA Jetten regime.
-
Snelheid
- Man/Vrouw: M
TOMBOLA Jetten regime.
In deze tombola is er wel wat te winnen en wie gaat winnen.
Wanneer gaat het regime Jetten vallen.
ROEPT U MAAR...................
Wanneer gaat het regime Jetten vallen.
ROEPT U MAAR...................
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat_beloof_ik
Re: TOMBOLA Jetten regime.
Het lijkt er op dat je het begrip minderheidsregering niet snapt.
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
-
Snelheid
Dat jij het niet snapt is wel weer duidelijk,ga ook deze draad niet verzieken,

VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Tufkah
Een regime is het bestuur of de regering van een land, vaak gebruikt in de context van een niet-democratische, strenge of onderdrukkende heerschappij. Het kabinet Jetten voldoet niet aan deze kwalificatie, dat maakt het bespreken van dit onderwerp ondoenlijk.
In waarheid is er geen leven buiten dit moment.
-
Snelheid
De mensen willen deze regering niet maar ze dringen zich op is er sprake van een regime het heeft er ook alle kenmerken van.Tufkah schreef: Gisteren, 12:12 Een regime is het bestuur of de regering van een land, vaak gebruikt in de context van een niet-democratische, strenge of onderdrukkende heerschappij. Het kabinet Jetten voldoet niet aan deze kwalificatie, dat maakt het bespreken van dit onderwerp ondoenlijk.
Maar de vraag is wanneer gaat dit regime vallen dat is de vraag en meer niet.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat_beloof_ik
Wie zijn 'De mensen' en welke kenmerken van een regime heb je het over.Snelheid schreef: Gisteren, 12:23De mensen willen deze regering niet maar ze dringen zich op is er sprake van een regime het heeft er ook alle kenmerken van.Tufkah schreef: Gisteren, 12:12 Een regime is het bestuur of de regering van een land, vaak gebruikt in de context van een niet-democratische, strenge of onderdrukkende heerschappij. Het kabinet Jetten voldoet niet aan deze kwalificatie, dat maakt het bespreken van dit onderwerp ondoenlijk.
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
-
Tufkah
Over welke "de mensen" heb je het dan? Ik heb er niks van meegekregen.
In waarheid is er geen leven buiten dit moment.
-
Mullog
Geef eens wat inhoud. Over wie heb je het? Wie vormen een regime, welke ministers zijn fout, is het antidemocratisch?Snelheid schreef: Gisteren, 12:23 ...
Gewoon dat we weten wat je bedoelt met "regime".
-
Snelheid
Leuk dat soort spelletjes ik trap daar niet in;gaat deze draad niet over ;; zie het opschrift van deze draad.Mullog schreef: Gisteren, 16:24Geef eens wat inhoud. Over wie heb je het? Wie vormen een regime, welke ministers zijn fout, is het antidemocratisch?Snelheid schreef: Gisteren, 12:23 ...
Heb je geen zin om te antwoorden de vraag blij hier dan weg.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mullog
Het opschrift heeft het woord "regime". Dat heb ik niet verzonnen, dat heb jij bedacht. Volgens mij hebven we een democratische (minderheids)regering en dat is geen regime. Ik wil graag reageren maar wel op wat je bedoelt, niet op wat je schrijft.Snelheid schreef: Gisteren, 17:32Leuk dat soort spelletjes ik trap daar niet in;gaat deze draad niet over ;; zie het opschrift van deze draad.Mullog schreef: Gisteren, 16:24
Geef eens wat inhoud. Over wie heb je het? Wie vormen een regime, welke ministers zijn fout, is het antidemocratisch?
Heb je geen zin om te antwoorden de vraag blij hier dan weg.
-
Tiberius Claudius
De meerderheid van de kiezers zal zeker niet dit kabinet bedoeld hebben.
Het kan echter best eens lang zitten, want wanneer men het laat vallen geeft Jetten gegarandeerd de schuld aan derden.
Daar niemand graag met De Zwarte Piet wil blijven zitten..........................
Het kan echter best eens lang zitten, want wanneer men het laat vallen geeft Jetten gegarandeerd de schuld aan derden.
Daar niemand graag met De Zwarte Piet wil blijven zitten..........................
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
Snelheid
Neen het gaat niet lang duren volgens politiek deskundigen augustus weg en nieuwe verkiezingen de aankomende gemeenteraardsverkiezingen zijn een goede graad meter in deze.Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 18:52 De meerderheid van de kiezers zal zeker niet dit kabinet bedoeld hebben.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Dat_beloof_ik
Ik ben niet de enige. Uit alle reacties hier blijkt dat jij onduidelijk bent, of kennelijk niet snapt hoe deze regering werkt.Snelheid schreef: Gisteren, 10:39 Dat jij het niet snapt is wel weer duidelijk,ga ook deze draad niet verzieken,![]()
![]()
Je kunt niet overal wat aan doen, maar je kunt wel antwoord geven op de vragen die worden gesteld vanwege de onduidelijkheid.
-
Snelheid
Dat ventje Jetten dan gaat in de slachtoffer rol tja hij zoek het maar uit de engnek.Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 18:52 De meerderheid van de kiezers zal zeker niet dit kabinet bedoeld hebben.
Zaak is het dat er gewacht wordt op de val van dit regime zo dat we nieuwe verkiezingen kunnen uit schrijven daarbij komt dat er bij de laatste verkiezingen verkiezings fraude gepleegd is maar het onderzoek wordt tegen gehouden.Iedereen weet er klopt iets niet.
Het wordt tijd dat ons land weer is geregeerd gaat worden door wijze mannen en vrouwen liefst partijloos.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mullog
Kun je dat hard maken van die verkiezingsfraude. Ik heb daar niks over gehoord dus wat is je bron, om eens mee te beginnen?Snelheid schreef: Vandaag, 16:45Dat ventje Jetten dan gaat in de slachtoffer rol tja hij zoek het maar uit de engnek.Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 18:52 De meerderheid van de kiezers zal zeker niet dit kabinet bedoeld hebben.
Zaak is het dat er gewacht wordt op de val van dit regime zo dat we nieuwe verkiezingen kunnen uit schrijven daarbij komt dat er bij de laatste verkiezingen verkiezings fraude gepleegd is maar het onderzoek wordt tegen gehouden.Iedereen weet er klopt iets niet.
Het wordt tijd dat ons land weer is geregeerd gaat worden door wijze mannen en vrouwen liefst partijloos.
-
Snelheid
Neen natuurlijk horen je daar niets van gek he ,je zal daar de linkse staatsomroep niet over horen,Mullog schreef: Vandaag, 17:53Kun je dat hard maken van die verkiezingsfraude. Ik heb daar niks over gehoord dus wat is je bron, om eens mee te beginnen?Snelheid schreef: Vandaag, 16:45
Dat ventje Jetten dan gaat in de slachtoffer rol tja hij zoek het maar uit de engnek.
Maar de geruchten gaan en dat er iets niet klopt weet iedereen die de echte vrije pers volgt.
En bronnen geven wij niet al zo uit veiligheid overwegingen;ook in dit land is men niet meer veilig als men het woord van de waarheid spreekt en naar buiten brengt.
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mullog
Dus je hebt geen bron anders dan wat vage geruchten. En die vrije pers van het zullen danwel de complot sites zijn waar je op vertoeft. Die waar iedereen volledig feitenvrij zijn fantasie de vrije loop kan laten. Ik vermoed Niburu of misschien wel Ongehoord Nieuws.Snelheid schreef: Vandaag, 18:10Neen natuurlijk horen je daar niets van gek he ,je zal daar de linkse staatsomroep niet over horen,Mullog schreef: Vandaag, 17:53
Kun je dat hard maken van die verkiezingsfraude. Ik heb daar niks over gehoord dus wat is je bron, om eens mee te beginnen?
Maar de geruchten gaan en dat er iets niet klopt weet iedereen die de echte vrije pers volgt.
En bronnen geven wij niet al zo uit veiligheid overwegingen;ook in dit land is men niet meer veilig als men het woord van de waarheid spreekt en naar buiten brengt.
-
Snelheid
Als je maar kan rellen in een draad dan leef je echt links en maar oorlog zoeken en maar een draad verzieken.Mullog schreef: Vandaag, 18:34Dus je hebt geen bron anders dan wat vage geruchten. En die vrije pers van het zullen danwel de complot sites zijn waar je op vertoeft. Die waar iedereen volledig feitenvrij zijn fantasie de vrije loop kan laten. Ik vermoed Niburu of misschien wel Ongehoord Nieuws.Snelheid schreef: Vandaag, 18:10
Neen natuurlijk horen je daar niets van gek he ,je zal daar de linkse staatsomroep niet over horen,
VERITAS VOS LIBERABIT.
-
Mullog
Hoor wie het zegtSnelheid schreef: Vandaag, 19:13Als je maar kan rellen in een draad dan leef je echt links en maar oorlog zoeken en maar een draad verzieken.Mullog schreef: Vandaag, 18:34
Dus je hebt geen bron anders dan wat vage geruchten. En die vrije pers van het zullen danwel de complot sites zijn waar je op vertoeft. Die waar iedereen volledig feitenvrij zijn fantasie de vrije loop kan laten. Ik vermoed Niburu of misschien wel Ongehoord Nieuws.
-
dingo
- Site Admin
De commerciële omroepen zouden hier anders van smullen maar ook onze publieke omroepen zijn niet vies van een schandaaltje dus ik vermoed dat je bron niet helemaal correct is.Snelheid schreef: Vandaag, 18:10Neen natuurlijk horen je daar niets van gek he ,je zal daar de linkse staatsomroep niet over horen,Mullog schreef: Vandaag, 17:53
Kun je dat hard maken van die verkiezingsfraude. Ik heb daar niks over gehoord dus wat is je bron, om eens mee te beginnen?
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
-
Snelheid
De bron is wel correct,maar de schimmige wereld van de NL politiek houden veel achter men weet het maar nu nog het bewijs boven water tja dan wordt het link.dingo schreef: 44 minuten geledenDe commerciële omroepen zouden hier anders van smullen maar ook onze publieke omroepen zijn niet vies van een schandaaltje dus ik vermoed dat je bron niet helemaal correct is.Snelheid schreef: Vandaag, 18:10
Neen natuurlijk horen je daar niets van gek he ,je zal daar de linkse staatsomroep niet over horen,
Maar inderdaad als het inderdaad zo is wat het strek vermoeden is wordt het smullen over heel de linie.
En als mensen denken dat in NL geen verkiezingsfraude voorkomt tja................
Wij zelf denken zou er een hertelling komen(gaat niet gebeuren) van de stemmen kan de uitslag wel is een geheel andere zijn.
VERITAS VOS LIBERABIT.