umit schreef: Vandaag, 16:19
Ok. Kan je dan de versnummer geven? Dan help ik je daarbij.
Nee, dat is te lang geleden.
Ja maar dan kan je toch ook niet met droge ogen claimen dat je het op een objectieve manier bekeken hebt?
İk bedoel...wat wil je nu dat ik doe met deze informatie?
İk zou je een paar voorbeelden kunnen geven...maar dan ga jij zeggen dat ik juist die verzen uitgekozen heb die wel te verdedigen zijn...dus ik heb liever dat jij met een voorbeeld komt
Snelheid schreef: Vandaag, 15:45
Hier in dit forumhuid willen sommigen niet de waarheid horen of zien terwijl dat het een realiteit is.
Tja de waarheid laat zich niet knevelen totaal niet.
De aanslagen op de joodse instellingen men weet uit welke hoek het komt en inderdaad niet van FvD, Ja 21, PVV, CU ,SGP, BBB. om maar wat partijen te noemen.
Moslim pesten komt wel van (de aanhang van) PVV, FvD en Ja21. Herinner je de kopvoddentax en dat soort pesterijen nog.
On the basis of evidence we may be sure that we are wrong but we can never be sure that we are right
Piet schreef: Vandaag, 16:21
Nee, dat is te lang geleden.
Ja maar dan kan je toch ook niet met droge ogen claimen dat je het op een objectieve manier bekeken hebt?
İk zou je een paar voorbeelden kunnen geven...maar dan ga jij zeggen dat ik juist die verzen uitgekozen heb die wel te verdedigen zijn...dus ik heb liever dat jij met een voorbeeld komt
Het feit dat ik mij dat herinner betekent niet dat het niet objectief is.
umit schreef: Gisteren, 13:24 als er één religie is die nauw verwant aan het Jodendom is, dan is dat wel de Islaam.
Vraag Eliyahu voor de gein maar eens wat de Talmoed zegt over Jezus en zijn moeder.
In de eerste 30 bladzijden van de koran staan 10 teksten waarin staat dat joden gedood moeten worden. De koran is te vergelijken met de woorden van de slang in de tuin. Een deel is waar, overgenomen uit de bijbel, maar het is gemengd met leugen en het doel is de leugen te verkopen.
Jodenvervolging is zo oud als het christendom.
Om nu als christen naar de koran te wijzen en dan stellen dat het schandalig is dat die oproepen om Joden te vermoorden, getuigt van een enorm gebrek aan geschiedeniskennis.
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
Snelheid schreef: Vandaag, 15:45
Hier in dit forumhuid willen sommigen niet de waarheid horen of zien terwijl dat het een realiteit is.
Tja de waarheid laat zich niet knevelen totaal niet.
De aanslagen op de joodse instellingen men weet uit welke hoek het komt en inderdaad niet van FvD, Ja 21, PVV, CU ,SGP, BBB. om maar wat partijen te noemen.
Moslim pesten komt wel van (de aanhang van) PVV, FvD en Ja21. Herinner je de kopvoddentax en dat soort pesterijen nog.
Dat is weer gewoon linkse praat en maar haat zaaien PVV,FvD,JA 21 gaan niet op jodenjacht gaan geen aanslagen plegen op joodse instellingen gaan geen mensen beroven of in elkaar slaan gaan niet uit stelen of een buurt onveilig maken gaan niet zwart rijden en OV personeel lastig vallen neen dit alles doet de mohammedaan .En daar moet een eind aan komen en dat gaat ook gebeuren,eindelijk.
Piet schreef: Vandaag, 14:06
In de eerste 30 bladzijden van de koran staan 10 teksten waarin staat dat joden gedood moeten worden. De koran is te vergelijken met de woorden van de slang in de tuin. Een deel is waar, overgenomen uit de bijbel, maar het is gemengd met leugen en het doel is de leugen te verkopen.
Jodenvervolging is zo oud als het christendom.
Om nu als christen naar de koran te wijzen en dan stellen dat het schandalig is dat die oproepen om Joden te vermoorden, getuigt van een enorm gebrek aan geschiedeniskennis.
Voor een goede vergelijking moet je het niet over "christendom" hebben waarmee je doelt op allerlei lieden die de bijbel niet serieus nemen of naar hun eigen willekeur uitleggen maar vergelijk boek met boek. Anders kunnen we bezig blijven.
PS In de bijjbel staat dat (niet christelijke) Joden (Joodse) christenen hebben vervolgd).
umit schreef: Vandaag, 16:29
Het feit dat ik mij dat herinner betekent niet dat het niet objectief is.
Klopt...maar het betekent ook niet dat het wel objectief is. Het is gewoon een uitspraakbwaar je helaas niets mee kan.
İk snap best dat op het moment dat je het las het nogal overtuigend klonk...maar dat zegt natuurlijk niks. Mensen kunnen leugens zeer overtuigend als waar verkopen.