Er is geen Jodenhaat, maar slechts een groep mensen die een land hebben geroofd en nu verbaasd zijn dat er mensen tegen diefstal zijn.
Bs"d
Het land Israel is aan de Joden gegeven door de Engelsen, die toen het bewind voerden over dat gebied, en dat is na de vestiging van de staat Israel goedekeurd door de VN.
Niks gestolen dus.
H'p D'rw'n,
Nu beroep je je op een besluit van de VN.
Weet je ook welke besluiten van de VN de Israel negeert?
Als je de besluiten van de VN als rechtvaardiging neemt, doe dat dan ook met ALLE besluiten aangaande Israel.
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)
Het land Israel is aan de Joden gegeven door de Engelsen, die toen het bewind voerden over dat gebied, en dat is na de vestiging van de staat Israel goedekeurd door de VN.
Niks gestolen dus.
H'p D'rw'n,
Nu beroep je je op een besluit van de VN.
Weet je ook welke besluiten van de VN de Israel negeert?
Als je de besluiten van de VN als rechtvaardiging neemt, doe dat dan ook met ALLE besluiten aangaande Israel.
Bs"d
Gezien het feit dat de VN nu veranderd is in een clubje Jodenhatende derdewerelddictators zullen we dat maar niet doen.
Van al het gehoorde is het slotwoord: Vrees God en onderhoud Zijn geboden!
Pred 12:13
Tiberius Claudius schreef: Gisteren, 18:47
Noch Engelsen noch de VN hadden het recht dat land weg te geven.
Het was een illegale daad van de koloniale machten.
Bs"d
Daar dachten de VN en de Engelsen toch heel anders over.
Dat zal best maar dat maakt niet dat ze daardoor gelijk hadden.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
En jij vindt dat jij het beter weet dan de VN en Engeland.
Dat waren koloniale machten, die de rechten van anderen aan hun laars lapten.
Het grootste deel van de toenmalige wereldbevolking was niet in de VN vertegenwoordigd.
Het was destijds gewoon een koloniale organisatie.
En jij vindt dat jij het beter weet dan de VN en Engeland.
Het grootste deel van de toenmalige wereldbevolking was niet in de VN vertegenwoordigd.
Bs"d
Je bedoelt dat ze de rechten van de Turken beter in acht hadden moeten nemen?
Bs"d
Je bent nu aan het zwammen, ik ga daar dus niet verder op in.
Bs"d
Nee ik ben niet aan het zwammen, het probleem is dat jij geen idee hebt waar het over gaat en dan toch denkt dat je iets zinnigs te zeggen hebt over het onderwerp. De Turken waren de baas in de Levant en Israel voor ongeveer 400 jaar. In WO1 veroverde de Engelsen Israel op de Turken, die het natuurlijk ook illegaal veroverd hadden, en daar een koloniale macht waren die de rechten van anderen aan hun laars lapten. Dus van wie was dat land dan? De originele inwoners? Dan is het eenvoudig; dat zijn de Joden. Al van 3300 jaar geleden. Probleem opgelost. Niks gestolen.
Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 12:38
Bs"d
Nee ik ben niet aan het zwammen, het probleem is dat jij geen idee hebt waar het over gaat en dan toch denkt dat je iets zinnigs te zeggen hebt over het onderwerp. De Turken waren de baas in de Levant en Israel voor ongeveer 400 jaar. In WO1 veroverde de Engelsen Israel op de Turken, die het natuurlijk ook illegaal veroverd hadden, en daar een koloniale macht waren die de rechten van anderen aan hun laars lapten. Dus van wie was dat land dan? De originele inwoners? Dan is het eenvoudig; dat zijn de Joden. Al van 3300 jaar geleden. Probleem opgelost. Niks gestolen.
Je weet deksels goed dat indien een land bezet wordt, die bezetter dan geen eigendom van dat land wordt.
HJet land is van de Palestijnen die daar al mer dan duizend jaar wonen.
Eliyahu schreef: Vandaag, 13:44De originele inwoners? Dan is het eenvoudig; dat zijn de Joden. Al van 3300 jaar geleden. Probleem opgelost. Niks gestolen.
Het land behoorde origineel toe aan de Kanaänieten. Dat staat zelfs in de Schrift.