Kyron schreef: 23 apr 2026, 08:41
In mijn kabbala lectuur tot nu toe ben ik het Boze nog niet tegengekomen. Het enige "boze" dat ik tot nu toe heb ervaren… was af en toe de reactie op een forum van iemand anders wanneer ik een claim uitdaagde. Maar dat was meer menselijk vuur dan duivels vuur. En daarvoor heb ik gelukkig geen spreuk nodig …hooguit wat geduld.
De glimlach blijft.
Het boze is natuurlijk nog voor je verhuld Kyron...dat wordt pas zichtbaar als het voor je te laat is om te vertrekken.
Duivels (Binnen de Islaam zijn het de kwaadachtige Jinns...waarvan Satan er ook één van is) hebben een bloedhekel aan ons mensen, omdat wij serieuze concurrentie voor hen zijn. Zowel duivels als mensen hebben namelijk een vrije wil.
Duivels zijn veel sterker dan wij, zeer veel sneller, meer uithoudingsvermogen...maar wij zijn intelligenter. Zij liepen al op aarde rond lang voordat Adam en Eva waren geschapen. Ze waren zo kwaadaardig dat ze veel bloed vergoten hebben van elkaar en de slecht met de natuur zijn omgegaan (Er gaat zelfs theorien rond dat mogelijk de boze jinns (dus de duivels) juist de oorzaak waren voor het uitsterven van de dinosauriers.)
Niet dat ik daarin geloof, maar het is een theorie...maar ook bijvoorbeeld dat Jinns hebben meegeholpen bij het bouwen van de pyramides in Egypte...ook zo'n theorie.
Maar goed...Jinns voelen zich dus graag beter als mensen...als superieur dus...of zelfs als een God.
Er is absoluut niets wat wij de jinns bieden kunnen...wat zij dus van ons willen hebben....behalve dit gevoel...
als de mens zich dus vanuit zichzelf onderdanig opstelt tegenover jinns, of als wij mens-onterende of nog liever God-onterende dingen doen...daar zijn ze op uit, dat maakt hen gelukkig...dat zien zij graag.
Dus die mens-onterende of gods-onterende dingen zoals woorden/handelingen worden overal heel subtiel verstopt.
voorbeelden:
het woord "abracadabra" wat ook uit die hoek vandaan komt, betekent in feite "I create as I speak"...wat dus een eigenschap van God is.
Je zegt dus in feite "ik ben God".
Dat zien de jinns dus graag.
Een ander voorbeeld:
het heen en weer bewegen wat sommige joden doen bij de klaagmuur in Jeruzalem heet "shuckeling". Volgens de Kabbala is daar dus Sekhina, het vrouwelijke deel van God...en zij zijn daar dus aan het koppelen met Sekhina...
Anders gezegd is dat niets anders dan de copuleerbeweging dat ze doen...ze hebben dus op dat moment sex met God.
Dit is niet wat ik zeg...zoek het maar op en je komt erachter.
Zie daar hoe ziek dat is...hoe meer je aan kabbala doet, hoe beter zij zich voelen...en jij hebt eerst helemaal niks in de gaten.
Naarmate je er dieper in raakt verlangen zij opeens hele andere dingen van je...verschijnen ze als goedaardige visioenen voor je om je het gevoel te geven dat het werkt zodat je nog een stap verder gaat...soms doen ze kleine dingen voor je...wat voor jou als belangrijk gevonden wordt, maar voor hen is het eigenlijk niets. Hun eisen worden echter meer en meer.
Zie daar de overeenkomsten met de Aghoris. Dat zijn mensen van het hindoestaanse geloof...totaal niks te maken met de kabbala...maar hun levensstijl trekt die wezens aan. Ze lopen naakt rond, smeren as van gecremeerde mensen op hun gezicht, wassen zich nooit...ze eten zelfs mensenvlees. dus van overleden mensen die daar in de buurt gedumpt worden...vaak nog rauw ook.
dus totaal mensonterende levensstijl...en dat zien de duivels dus zo graag.
Al die Aghori's claimen dat ze regelmatig visioenen zien...dat ze contact hebben met de spirituele wereld...en ze liegen niet. ze zeggen de waarheid.
Ze weten echter niet, dat die "spirituele wereld" dus niets anders als de boze jinns zijn.
Op vergelijkbare wijze heeft Satanisme, Voodoo, en vele andere verschillende praktijken die op eerste oog niets met elkaar te maken hebben op de achtergrond toch met elkaar verbonden zijn.
Ze claimen allemaal dat het werkt...en vaak hebben ze ook wel gelijk, het werkt...maar ze hebben geen idee waarom het werkt...en wat ze zeker niet weten is wat het ze wel niet kost.
Daarom is het ergste van dat alles de islamitische Sihr. Moslims die zich daarmee bezig houden, weten precies dat ze met jinns in contact komen, ze doen dat op vrijwillige basis, ze onteren zichzelf en God...dus ze zijn daarmee automatisch "Kafir"...in ruil voor wat de jinns voor hen doet.
Ze denken dat ze controle hebben over de jinn, maar het is juist andersom, de jinns hebben controle over hem...vandaar dat dat het ergste van het ergste is.
Ik heb me nog aan de oppervlakte gehouden om het je een beetje uit te leggen. Ik vrees dat je dit alles voor de kant zet jou kennende, maar goed, hopelijk heb je alsnog een beetje begrepen wat erachter schuilt.
Mocht je alsnog vastberaden zijn om hiermee door te gaan...een zeer belangrijk advies...geef nooit je persoonlijke dingen aan ongure personen...maar ook geen stukje nagel, haar, of stukjes van je kleding, geen persoonlijke informatie...en definitief nooit de naam van je moeder.
Als iemand vraagt hoe je moeder heet...moeten meteen alarmbellen bij je afgaan, en moet je daar meteen weg.