Het is inderdaad twee druppels water. Maar of dat nu komt omdat Antoon een andere naam heeft, of omdat beiden copypasten van dezelfde jewepuntorg?Mullog schreef: 26 jul 2026, 11:23Dat is niet helder. Jehovah's Getuigen zien de Bijbel als het door God geïnspireerde Woord en als de hoogste autoriteit voor geloof en leven. Zij geloven dat de Bijbel betrouwbaar is en dat de boodschap ervan in harmonie is van begin tot eind. Dus opzoek wijkt af van de gangbare JG visie, dus of hij is onwaarachtig in zijn reacties of hij is geen JG.Dat_beloof_ik schreef: 26 jul 2026, 10:22
Oke, helder.
Maar doe dat dan ook, want nu zie ik je over de schepping totaal iets anders zeggen, en dat is dan nog maar het eerste verhaal waar je zelf over begint.
Ik vermoed dus dat de zin hierboven je is aangedragen door jewepuntorg, zonder dat je gevolgen ervan doorziet.
Want anders had je over de schepping niet geschreven, zoals je nu hebt gedaan.
Overigens krijg ik een soort déjà vu van gesprekken met ene Antoon die ook beweerde open en eerlijk op basis van wetenschap de discussie aan te gaan om daarna alles wat de bijbel tegenspreekt als niet relevant of incorrect af te serveren![]()
Jehovah de oorlogsgod
Forumregels
Richtlijnen subforum
Wil je een nieuw topic starten, dan kun je hier een topicstart als voorstel indienen.
Moderatie: het moderatieteam
Richtlijnen subforum
Wil je een nieuw topic starten, dan kun je hier een topicstart als voorstel indienen.
Moderatie: het moderatieteam
-
Dat_beloof_ik
- Man/Vrouw: M
Re: Jehovah de oorlogsgod
Je kunt niet zeker weten want alles gaat voorbij, maar ik geloof in jou en mij (De Groot)