Yours schreef: Gisteren, 10:41
Tjabber schreef: Gisteren, 10:30
In mijn beleving verdwijnt de ik niet, maar wordt die ik alomvattend.
Elders schreef je:
Tjabber schreef: Gisteren, 10:07
Wanneer je oprecht vraagt om God te ervaren, zal hij zich laten zien en twijfel wegnemen.
Ik geloof niet, maar ervaar hem elke dag, door mijn offeringen van aardse lusten.
Het offeren van 'deze draak' schept inderdaad de mogelijkheid om de alomvattendheid van God te zien, te ervaren en aldus je twijfel weg te nemen. Blijf echter volkomen alert op die draak zolang deze (nog) leeft.
Wij zijn een combinatie van vlees en bloed, en geest. Dat vlees en bloed, onze evolutionaire biologische, huis, is de draak, en heeft miljarden jaren op overlevingsgedrag gefunctioneerd, waardoor die tendensen nog zo aanwezig zijn in ons lichaam.
Wanneer wij dat simpele overlevingsgedrag offeren, luistert ons lichaam, die draak, naar ons gezuiverde bewustzijn en kunnen we vliegen.
een koolstof atoom heeft 6 protonen 6 neutronen en 6 elektronen, 666, het nummer van het beest, is het nummer van koolstofleven, wat ons lichaam is. Laten we van ons lichaam een tempel maken in plaatst van het vol te proppen met oppervlakkige waarde.