Tufkah schreef: 24 jul 2025, 12:52
Jon schreef: 24 jul 2025, 12:31
Ik begrijp niet hoe mensen ertoe komen de Walsch-overtuiging troostvol te noemen. De God van Walsch stuurt mensen terug in het vlees omdat
Hij door die mensen heen
wil ervaren hoe het is om mensen te verkrachten en te vermoorden. En dat dus niet 1 keer maar oneindig. Geen Kruisoffer waarin ontsnapt kan worden aan de behoeften van de God van Walsch. Niet zoals Hebreeën 9:27 zegt 1 keer sterven, maar talloze malen. De Messenger-overtuiging gaat dus over een ander soort “hemel” dan het Koninkrijk waar Jezus over sprak.
Iedere overtuiging is troostvol.
Behalve die van jou omdat het de weg is naar het Niets.
Tufkah schreef:
Bij Walsch kun je nog zo'n slecht mens zijn, maar zelfs Hitler gaat naar de hemel. Maar goed, laten we niet weer een hetze tegen Walsch voeren, daar kunnen sommige ego's slecht tegen. Gewoon een van de vele valse Christussen, dat is reeds voorspeld.
Het is lastig God te begrijpen als je niet begrijpt wat Pure Onvoorwaardelijke Liefde is en je niet begrijpt wat een vrije wil is.
Daarom begrijp je de hemelvaart van Hitler ook niet.
De liefde van God oordeelt niet, dus 'zo'n slecht mens zijn' is een menselijke en niet een Goddelijke gedachte.
Ook begrijp je niet dat Gods liefde en Gods almacht alle leed, verdriet en pijn genezen en helen. Als deel van God ben je net als God onkwetsbaar.
Over ego's wijs ik je op je vorige nickname Hopper, waar je een strijd voerde voor een medelid dat op een ander forum was geband. Ik had van dat geschil niets vernomen maar jouw ego eiste van mij dat ik partij koos, Dat deed ik niet en je bleef er op doorgaan. De door jouw ego opgebouwde rancune jegens mij is alleen maar gegroeid sindsdien. Je bent nog steeds uit op ruzie. Het is dus vooral jouw ego dat ergens last van heeft beste Hopper a.k.a. Tufkah.
Mijn boodschap is als een gedachte waarmee je kunt spelen zonder deze te accepteren.