Dit principe ontken ik zeker niet. Maar de immense bibliotheek aan bruikbare dna-moleculen is duidelijk meer als een paar.Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 15:13Die afspraak is ook niet juist of niet juist weergegeven.peda schreef: Vandaag, 12:30 Zelf ben ik een overtuigd volger van de E T, maar overtuigd volger wil niet zeggen dat voor mij de E T voor 100 % verklaard is.
Zo heb ik twijfel aan de uitspraak dat uitsluitend door puur toeval de juiste volgorde van de basen in elk dna molecuul tot stand is gekomen.
Het werkt doordat van miljoenen toevallige mutaties er een paar bruikbare over blijven.
Elementaire vragen bij de evolutietheorie en mogelijke antwoorden
-
peda
- Man/Vrouw: M
Re: Elementaire vragen bij de evolutietheorie en mogelijke antwoorden
-
Tiberius Claudius
Het zijn er maar een paar die keer op keer op keer overblijven en dat gebeurt over hele lange tijdschalen.peda schreef: Vandaag, 16:29Dit principe ontken ik zeker niet. Maar de immense bibliotheek aan bruikbare dna-moleculen is duidelijk meer als een paar.Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 15:13
Die afspraak is ook niet juist of niet juist weergegeven.
Het werkt doordat van miljoenen toevallige mutaties er een paar bruikbare over blijven.
De eersten waren stellig veel eenvoudiger dan wat er nu nog is.
Maar daar is niets van terug gevonden.
Er is niet aards eiwit gevonden, dat duidt er op dat dit dus relatief gemakkelijk ontstaat.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
peda
Het is in wetenschapsland sedert 2020 m.i. rustig rond "" hemolithine "" als ( vermeend ) eiwit van buiten-aardse oorsprong.Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 16:36Het zijn er maar een paar die keer op keer op keer overblijven en dat gebeurt over hele lange tijdschalen.peda schreef: Vandaag, 16:29
Dit principe ontken ik zeker niet. Maar de immense bibliotheek aan bruikbare dna-moleculen is duidelijk meer als een paar.
Er is niet aards eiwit gevonden, dat duidt er op dat dit dus relatief gemakkelijk ontstaat.
Het is mij niet bekend of hemolithine een functie kan hebben in het biochemische proces, ofwel een nuttig eiwit is.
-
Tiberius Claudius
Het voornaamste is niet wat voor eiwit het precies is.peda schreef: Vandaag, 16:55Het is in wetenschapsland sedert 2020 m.i. rustig rond "" hemolithine "" als ( vermeend ) eiwit van buiten-aardse oorsprong.Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 16:36
Het zijn er maar een paar die keer op keer op keer overblijven en dat gebeurt over hele lange tijdschalen.
Het is mij niet bekend of hemolithine een functie kan hebben in het biochemische proces, ofwel een nuttig eiwit is.
Het voornaamste is dat het ontstaan er van kennelijk niet iets uiterst zeldzaams is.
Er zijn ook andere organische moleculen gevonden.
De bewering van veel gelovigen dat onze wereld in dit opzicht uniek is, wordt dus gelogen straft.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?