Je hebt werkelijk niets begrepen van wat ik nou eigenlijk precies schreef aan Yours en waarom. Aan haar, die steeds zegt de egodood te zijn gestorven en wederomgeboren te zijn; en vervolgens beweert zich in het hiernamaals in de “hemelsferen” op te gaan werken. Jij en Yours lezen alles als natuurlijke mens. Vandaar dat ik ben gestopt met in dit topic te schrijven. Yours haalt zelfs stukjes bijbeltekst aan die ze helemaal uit hun context trekt. Ik vraag me af of ze de hoofdstukken van de bijbelboeken waaruit ze quote überhaupt wel ooit gelezen heeft, want iemand die 2 Korinthe 5:1 aanhaalt zonder 4:11 in aanmerking te nemen die slaat er maar een slag naar en verzint inderdaad die andere helft van haar Bijbel zelf. Daar heeft Tufkah gewoon gelijk in. En dan schrijft ze doodleuk dat “het niet door de beugel kan” dat Tufkah wijst op het Koninkrijk van God waar Jezus van sprak.Petra schreef: Gisteren, 19:16Dat is ook best een belangrijk verschil.Tufkah schreef: Gisteren, 10:16
Dat lijkt me nogal een belangrijk verschil. NA de fysieke dood houdt de zintuigelijke zelf-illusie op te bestaan. Zo schrijft de Bijbel ook: het loon van de zonde is de dood.
Bij Yours eindigt het proces niet. En volgens Jon kunnen overledenen NA de dood nog gered worden. Je kunt zelfs (volgens Jon) nog optreden als mede-advocaat voor overleden familieleden om ze te helpen redden nadat ze dood zijn.
Ik laat het verder helemaal aan Tufkah over. Zelf houd ik het wat betreft het reincarnatiegeloof van Yours voor gezien. Ik ga er niet meer op in en doe ook geen moeite meer om te appeleren aan het Koninkrijk. U geschiede naar uw geloof.