Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 14:11
Zulke welwillende noemden ze 40-45 smerige landverraders.
Ik wacht de toekomst ter plaatse af.
2 miljoen niet landverraders een nieuwe verblijfplaats op een geheel ander gebied in een andere staat in de omgeving geven, lijkt mij in de realiteit een groter probleem als in de landverraders, mensen met voortschrijdend inzicht te zien.
Ja ja.
Ook in de VS hield men vol dat het verplaatsen van indianen naar reservaten om daar te creperen het beste voor ze was.
Maar sluit je ogen maar voor wat er gebeurt, dat deden de Duisters ook met de concentratie kampen.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
Bonjour schreef: Vandaag, 13:58
Maar als niemand die Palestijnen wil, moet je een andere oplossing zoeken. Al aan gaskamers gedacht? Recht van de sterkste.
Vergassing als suggestie die je aandraagt, is een strafbaar feit onder Nederlands recht. In Nederland is de overheid de sterkste via wet en handhaving.
Als gezegd, wil meer dan 50% van de Palestijnen weg uit Gaza en Israel zal hen daarbij helpen. De buurlanden die uitgebreide ervaring hebben met de Palestijnen, willen hen daarom niet meer toelaten. Maar Europa is waarschijnlijk dom genoeg om ze op te nemen: "Wir schaffen das". Voor de overige 50% is een kleine zone in de voormalige Gazaanse stad Rafah gereserveerd waar ze komen te wonen.
7 oktober was geen goed idee, en dat begint nu langzaam tot Palestijnen door te dringen.
Laatst gewijzigd door Mart op 07 feb 2026, 14:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik wacht de toekomst ter plaatse af.
2 miljoen niet landverraders een nieuwe verblijfplaats op een geheel ander gebied in een andere staat in de omgeving geven, lijkt mij in de realiteit een groter probleem als in de landverraders, mensen met voortschrijdend inzicht te zien.
Ja ja.
Ook in de VS hield men vol dat het verplaatsen van indianen naar reservaten om daar te creperen het beste voor ze was.
Maar sluit je ogen maar voor wat er gebeurt, dat deden de Duisters ook met de concentratie kampen.
Zelf ben ik verre van gelukkig met de situatie ter plaatse, maar ik zie ook dat er in de realiteit maar weinig haalbare oplossingen zijn.
Ik kan vanaf mijn leunstoel wel roepen dat Egypte, Jordanie, Syrie, Libanon of Turkije 2 miljoen Palestijnen met behoud van eigen Identiteit op hun grondgebied zouden moeten opnemen, maar wanneer er lokaal geen positieve reactie op mijn leunstoel gedachte komt, dan is het niet meer als het uitblazen van wat lucht. Persoonlijk kan lucht uitblazen goed doen, maar in de praktijk des levens heeft het voor anderen veelal geen betekenis.
Helaas, dat wel.
Maar als niemand die Palestijnen wil, moet je een andere oplossing zoeken. Al aan gaskamers gedacht? Recht van de sterkste.
Vergassing als suggestie die je aandraagt, is een strafbaar feit onder Nederlands recht. In Nederland is de overheid de sterkste via wet en handhaving.
Als gezegd, wil meer dan 50% van de Palestijnen weg uit Gaza en Israel zal hen daarbij helpen. De buurlanden die uitgebreide ervaring hebben met de Palestijnen, willen hen daarom niet meer toelaten. Maar Europa is waarschijnlijk dom genoeg om ze op te nemen: "Wir schaffen das". Voor de overige 50% is een kleine zone in de voormalige Gazaanse stad Rafah gereserveerd waar ze komen te wonen.
7 oktober was geen goed idee, en dat begint nu langzaam tot Palestijnen door te dringen.
Doe maar aangifte. Ik verdedig me wel. Er staat genoeg hier op de site om me te verdedigen.
Praten zonder inzicht, kan leiden tot rampen zonder uitzicht.
Peda.
Inzicht vergt verificatie.
Mart schreef: Vandaag, 13:54
Israel heeft echter zo'n 2.000.000 Palestijnen op eigen grondgebied wonen; ongeveer 20% van de totale Israelische bevolking.
Je zegt het verkeerd, Palestina heeft zo'n 7 miljoen Joden op eigen grondgebied wonen, zo'n 55% van de bevolking. Zodat de Palestijnen een minderheid zijn geworden in eigen land.
Als alles om je heen donker lijkt, kijk dan nog eens, misschien ben jij het licht?
Het is niet zozeer een suggestie,
maar meer een indruk in welke richting de Zionisten de eindoplossing van het arabieren-vraagstuk in het Midden Oosten lijken te zien.
Er wordt nu al serieus door ze over de beginfase gesproken een variant van het Getto in Warschau.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?