Ik ben wel benieuwd hoe diegenen die de huidige staat Israel geen bestaansrecht toekennen ( weg Israel ) , een oplossing zien voor het immens grote probleem aldaar.
Een 2 staten-oplossing gaat uit van de blijvende voortzetting van het huidige Israel ter plaatse ( Israel blijft ) , dat is wat anders als het niet toekennen van bestaansrecht aan het huidige Israel ( weg Israel ).
STELLING;Israel heeft recht op haar totale verdediging.
-
peda
- Man/Vrouw: M
-
Tiberius Claudius
Re: STELLING;Israel heeft recht op haar totale verdediging.
Waarbij nog komt dat de Palestijnen genetisch veel dichter bij de bewoners van 2000jaar geleden staan, dan de Zionistische invallers.umit schreef: Vandaag, 08:49 Dus de palestijnen zijn niet een groep van buiten...de koninkrijken, tempels en de doorlopende aanwezigheid waar jij het over hebt is wel degelijk gedeelde geschiedenis.
De Zionisten zelf staan ook onderling genetisch niet echt nauw aan elkaar.
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
peda
Hallo Tiberius,Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 12:30Waarbij nog komt dat de Palestijnen genetisch veel dichter bij de bewoners van 2000jaar geleden staan, dan de Zionistische invallers.umit schreef: Vandaag, 08:49 Dus de palestijnen zijn niet een groep van buiten...de koninkrijken, tempels en de doorlopende aanwezigheid waar jij het over hebt is wel degelijk gedeelde geschiedenis.
Volg jij het credo "" Israel volledig weg er mee "" ?
-
Tiberius Claudius
Ik vind de stichting van deze roversstaat een onherstelbare historische vergissing.peda schreef: Vandaag, 14:27Hallo Tiberius,Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 12:30
Waarbij nog komt dat de Palestijnen genetisch veel dichter bij de bewoners van 2000jaar geleden staan, dan de Zionistische invallers.
Volg jij het credo "" Israel volledig weg er mee "" ?
Ik deel dat met een zekere Dr Who. (een andere dan die op FD)
En wat als er meer Keizers zijn geweest dan maanden Geachte Senatoren?
-
peda
Een duidelijke positie.Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 16:04Ik vind de stichting van deze roversstaat een onherstelbare historische vergissing.
-
Tufkah
Deze roversstaat is een uitstekend voorbeeld van waar religieuze verdwazing toe kan leiden. De Zionisten menen op onnavolgbare wijze uitverkoren te zijn boven alle andere mensen. En dat terwijl de Zionisten geen enkele herleiding hebben tot het Bijbelse volk wat ooit op die plaats woonde.Tiberius Claudius schreef: Vandaag, 16:04Ik vind de stichting van deze roversstaat een onherstelbare historische vergissing.
Hoe groot is de kans dat toeval niet bestaat?